Friday, January 28, 2011

朋友們, 我回來了!

嗯~ 兜兜轉轉 還是回到了我的"第二個家"
澳洲!!!
朋友們, 我回來了!!!
相信你們也想死我了~趕快請我吃大餐吧! =D

3個月的假期過的很充實 也很自在
當然 這幾天也開始準備收拾房間
因為它就快要被我遺棄2年 辛苦你啦 不要把灰朋友找來就可以了 =D
唉唷 不是說讓仲介所辦手續會更快 更方便嗎?
突然來個 "your application has been lodged" 就麻煩了 :S
現在自己還要親自去申請這個 那個
噢唷~
管它的...=] hehe

one more month to go... i wanna be stronger=p
and peeps in aussie, i'll see you guys REAL SOON!!

daddy, mummy, sisters and brothers: i'll take good care of myself
dont worry about me ;) ♥♥♥

wishing all of you ...
HAPPY CHINESE NEW YEAR AND BEST OF LUCK! =)

No comments: